Have a great
experience
Maunt is ‘preferred supporter’ van telecomproviders, datacenters en iedereen die professioneel met glasvezel of COAX werkt. Bij de oprichting wilde het bedrijf meteen een merk neerzetten dat staat als een huis, dat niemand in de (doorgaans wat conservatieve branche) kon ontgaan. Binnen 3 jaar wil MAUNT in Nederland tot de 3 beste leveranciers in de branche worden gerekend. ‘Champions league’ kregen we mee als briefing voor de huisstijl en communicatie.
Maunt betekent een nieuw hoofdstuk in de design & supply van data-opslag en -verbinding. Het bedrijf is méér dan een leverancier en wil samen met opdrachtgevers de markt vernieuwen. On top of things, hebben we dat genoemd, ook omdat de naam doet denken aan een bergtop. De look & feel zijn ongekend in de markt, het merk straalt pure klasse uit. De beelden zijn puur metaforisch en gericht op lifestyle, niet op de technische producten. Ook met fraai gethematiseerde events maakt Maunt naam, het groeit in hoog tempo uit tot een gewilde community voor telecom- en datapartners.