NAC tankt
vertrouwen bij OK
OK staat aan de vooravond van een enorme schaalvergroting: Vanuit Breda verspreiden de tankstations zich als een olievlek over Nederland. Om eerst en vooral in eigen regio een ‘household name’ te worden, is OK hoofdsponsor van NAC Breda (ook een sterk merk natuurlijk). Met een grote winactie wilde het bedrijf die relatie benadrukken én de vijf stations in de regio in de spotlight zetten.


Nu is NAC nog een bekender begrip dan OK, dus was het zaak mee te liften op alles wat geel-zwart ademt in en rond de stad. Met content die onvervalst NAC is, en focust op het begrip ‘tanken’. Immers, eerst moet iedereen weten dat OK een tankstation is. Omdat NAC verwoede pogingen doet om uit een sportief doel te klimmen, bedachten we de centrale slogan: NAC tankt vertrouwen bij OK. Vervolgens koppelden we die aan de winactie: Pak prijzen! We gebruikten sportbeelden die hoop en verlangen uitstralen om uiteenlopende middelen te maken. En met GiG maakten we een video, waarin NAC-coryfee John Karelse uit de spelersbus stapt. Uiteraard om te tanken bij OK.
