
We sell ultimate succes
Coach+Result excelleert al jarenlang in het trainen van verkoop, klantbeleving en management. Specifiek aan de werkwijze van het bureau is de koppeling tussen training en resultaatgerichte coaching. Enfin, dat zegt de naam al. Na verloop van tijd merkten medewerkers dat de uitstraling niet meer paste bij de status van het bedrijf. Tijd voor een nieuw SCHMUHL.
Een volledige verbouwing van het merk was niet aan de orde. Een likje verf, dat was de bedoeling. In woord en beeld mocht het allemaal een stuk frisser, te beginnen met een nieuwe website.
Coach+Result heeft een oud schoolgebouw volledig verbouwd tot een magnifieke werkplek voor henzelf én de vele cursisten die er dagelijks neerstrijken. Het voelt als een huis en dat wilden we beetpakken in de communicatie. Daarnaast wilden we het aanbod van C+R strakker neerzetten, met de nadruk op succes. Zo kwamen we tot een merkverhaal onder de noemer: Trainingshuis voor succesvolle klantrelaties. En de korte variant: House for sales. Ook het nieuwe logo symboliseert succes, door speelse staafdiagrammen die we herkenbaar inzetten voor verschillende middelen.