Écht mensenwerk

ELBA bemiddelt in zorgprofessionals. Vanuit het Brabantse Alphen heeft Elke IJpelaar met een klein team van vakmensen een serieuze partij opgebouwd, die de concurrentie aandurft met grote intermediairs. Op een markt met grote tekorten aan goed personeel, weet ELBA wél passende en gedreven mensen aan zich te binden. Om die vervolgens te detacheren bij uiteenlopende zorginstellingen in de regio.
Vraag

Met het succes van ELBA groeide de behoefte aan een sterke identiteit in woord en beeld. En in het belangrijkste middel: de website. Zachtjes uitgedrukt, zat er ruimte tussen de bestaande uitstraling en de behaalde groei. SCHMUHL toog aan het werk.

Antwoord

Na een paar interviewsessies met de directie, medewerkers en relaties van ELBA, hebben we een merkverhaal opgesteld onder de titel: Écht mensenwerk. Onderscheidende kwaliteiten die werden gevoeld in de praktijk, kregen vorm. En die vorm maakten we praktisch toepasbaar, in samenwerking met onze ontwerpers, online bouwers en marketeers. Binnen enkele maanden kreeg ELBA de identiteit die ze meer dan verdient.