Viberlight_logo_paars5

Introductie van een innovatieve lichtbron

Dat je een laserstraal door glasvezel kunt geleiden, was een toevallige ontdekking. Maar wel een die geweldige kansen biedt voor vernieuwende verlichting. Viberlight wilde het innovatieve product al op de markt brengen, terwijl het nog volop in ontwikkeling was.

Vraag

Snelheid maakt het verschil op de competitieve markt.  Met de ontwerper, de webbouwer én de klant schoven we snel aan tafel. De abstracte belofte van het product, dat nog niet op de markt was, moesten we zien te vangen in tekst en beeld. Geen praatje-plaatje, maar een verleidelijk geheel. In een paar sessies hadden we het idee staan en zijn we afzonderlijk gaan produceren. Belangrijk voor de de strakke deadline was een grote betrokkenheid van de klant, die volledig onderdeel was van het team.

Antwoord

Met als basis een brandstory van SCHMUHL zijn we samen met Pageking aan de slag gegaan. Visual design, techniek en content (Engels kan natuurlijk ook) hebben we samengebracht in een krachtige website. Tijd tussen kennismaking en oplevering: 8 weken. Neem zeker een kijkje: www.viberlight.com